Οι πρωτοποριακοί, ισχυροί και υψηλής τεχνολογίας DF300B έχουν σχεδιαστεί για να είναι ανθεκτικοί, εύχρηστοι και ευπροσάρμοστοι, καθιστώντας τους ιδανικούς για μεγάλα σκάφη για όλες τις χρήσεις.
91 Ron Fuel
Οι μηχανικοί μας ανέλαβαν να κατασκευάσουν ένα συμπαγές, ελαφρύ εξωλέμβιο που συνδυάζει την απαιτούμενη υψηλή ισχύ, παράλληλα με τις λειτουργικές αποδόσεις που δεν μπορούν να επιτευχθούν με τη χρήση τεχνολογιών όπως η υπερσυμπίεση ή η υπερτροφοδότηση. Επιπρόσθετα, θέτουν το στόχο να λειτουργούν το DF300B σε καύσιμα χαμηλού οκτανίου, 91 RON, τα οποία σε συνδυασμό με τη θρυλική αξιοπιστία της Suzuki καθιστούν το εξωλέμβιο ιδανικό για μια μεγάλη ποικιλία μεγάλων σκαφών σε όλο τον κόσμο.
10.5:1 Λόγος Συμπίεσης
Η λύση για την ανάπτυξη 74 ίππων ανά λίτρο σε κινητήρα V6 325 ίππων ήταν να αυξηθεί ο λόγος συμπίεσης σε 10,5: 1, ο υψηλότερος λόγος συμπίεσης που είχε ποτέ για μια εξωλέμβια μηχανή παραγωγής. Για να γίνει αυτό το έργο χωρίς κρουστική καύση (ένα τυπικό πρόβλημα σε αυτή την αναλογία), αναπτύξαμε συστήματα για να αναμιγνύουμε ψυχρότερο αέρα με καύσιμο με ψεκασμό για να παρέχουμε τις βέλτιστες συνθήκες πλήρους και ελεγχόμενης καύσης.
Άμεση Εισαγωγή Αέρα και Ειδικές Περσίδες Εισαγωγής
Σε υψηλή ταχύτητα, τα σωματίδια νερού θα μπορούσαν να κατευθύνονται, να παγιδεύονται και να αποστραγγίζονται.
Οι έμπειροι μηχανικοί μας εργάστηκαν για την εφαρμογή αυτής της θεωρίας στην πράξη αυξάνοντας τη ροή εισαγωγής για να μετατρέψουν τους υδρατμούς σε σωματίδια και να σχεδιάσουν τα πτερύγια για να συλλάβουν και να εκτρέψουν αυτά τα σωματίδια μακριά από τη ροή εισαγωγής. Το σύστημα Dual Louver ενσωματώνει διπλή θωράκιση λεπίδων. Η εξωτερική σειρά λεπίδων αφαιρεί το σπρέι από το σκάφος και οι εσωτερικές περσίδες συλλαμβάνουν και αποστραγγίζουν την υπόλοιπη ομίχλη.
Ως αποτέλεσμα, ο αέρας είναι απαλλαγμένος από υγρασία και η θερμοκρασία του δεν είναι μεγαλύτερη από 10 ° πάνω από το περιβάλλον.
Διπλοί Εγχυτήρες Καυσίμου
Η έγχυση καυσίμου κάνει δύο πράγματα, ψεκάζει το καύσιμο και “δροσίζει” τον κύλινδρο για να ελαχιστοποιήσει την κρουστική καύση. Για να επιτύχουμε τη δύναμη που θέλαμε, χρειαζόμασταν να εγχύουμε το 100% του καυσίμου μέσα στον κύλινδρο ταυτόχρονα, σε συγκεκριμένο χρόνο και με μια ακριβή γωνία για να ψύξουμε τον κύλινδρο και για να επιτρέψουμε την καύση στο κέντρο του θαλάμου καύσης.
Το νέο σύστημα διπλού ψεκαστήρα που χρησιμοποιεί δύο μικρότερους εγχυτήρες παρέχει την απαιτούμενη ακρίβεια καθώς και τον βελτιωμένο ψεκασμό, αυξάνοντας την απόδοση κατά 3% χωρίς να προκαλέσει κρουστική καύση.
Αντίστροφη Περιστροφή Προπέλας
Η αντίθετα περιστρεφόμενη προπέλα παρέχει περισσότερη υποβρύχια “πρόσφυση” και επειδή τα αντιστρεπτικά περιστρεφόμενα στηρίγματα κατανέμουν ομοιόμορφα τη ροπή του κινητήρα σε δύο έλικες, η ροπή ανά προπέλα μειώνεται και η διάμετρος του γραναζιού μπορεί να μειωθεί. Αυτό καθιστά δυνατή τη μείωση της διαμέτρου του γραναζιού, η οποία θα μπορούσε να οδηγήσει στη σχεδίαση ενός μικρότερου και πιο υδροδυναμικού κιβωτίου ταχυτήτων.
Ειδικός Σχεδιασμός Λεπίδων Προπέλας
Έχει αναπτυχθεί μια νέα διάταξη έλικας εμπρός / τριών λεπίδων που παρέχει βελτιωμένες επιδόσεις στο νερό. Αυτή η νέα ρύθμιση δεν παρείχε μόνο τις υψηλότερες εγγραφόμενες ταχύτητες για τον DF300B, αλλά παρέδωσε απίστευτη επιτάχυνση, ακόμη και κάτω από μεγάλο φορτίο και σε υψηλές ταχύτητες περιστροφής.
Διπλή Εισαγωγή Νερού
Στον DF300B, τα καλύτερα αποτελέσματα επιτεύχθηκαν όταν η κύρια εισαγωγή νερού τοποθετήθηκε στο μπροστινό μέρος της θήκης του κιβωτίου ταχυτήτων, με τη δευτερεύουσα εισαγωγή νερού να βρίσκεται ακριβώς πάνω από το σκελετό. Αυτή ήταν η τελική μας λύση για την τοποθέτηση των κύριων και υποσυνόλων όσο το δυνατόν πιο μακριά από κάθε άλλη και το σχεδιασμό τους για να εξασφαλίσουμε μια αξιόπιστη ποσότητα νερού ψύξης, ειδικά σε υψηλές ταχύτητες.
Σχεδιάζοντας Ισχυρότερη Ώθηση
Το υλικό των γραναζιών άλλαξε και προστέθηκε θερμική επεξεργασία για να αντέξει την προστιθέμενη ωστική και αδρανειακή μάζα από την αντίστροφη ώση, η οποία ήταν ισχυρότερη σε μια αντίθετα περιστρεφόμενη έλικα. Επιπλέον, το γρανάζι της όπισθεν μετακινήθηκε πάνω από την πλάκα της κοιλότητας και η θέση των κατώτερων βάσεων κινητήρα τροποποιήθηκε από παράλληλο σε σχήμα V για να προσαρμοστεί στο γρανάζι οπισθοπορείας πάνω από την πλάκα της κοιλότητας.
Καλύτερη Ακρίβεια Κατεύθυνσης
Κανονικά, όταν χρησιμοποιούνται πολλαπλές εγκαταστάσεις κινητήρων, συναρμολογείται ένας συνδυασμός τυπικών και αντίθετα περιστρεφόμενων κινητήρων. Η επιλεκτική περιστροφή Suzuki, που διατίθεται στους εξωλέμβιους της σειράς AP, εξαλείφει την ανάγκη για διαφορετικά μοντέλα, καθώς οποιοδήποτε μοντέλο μπορεί να προγραμματιστεί εύκολα για να τρέξει προς οποιαδήποτε κατεύθυνση. Η τεχνολογία έλικας αντίθετης περιστροφής του DF300B μεταφέρει αυτή τη διαδικασία ένα βήμα παραπέρα εξαλείφοντας τη ροπή του τιμονιού και μεγιστοποιώντας τις πραγματικές και ίσες δυνάμεις ώθησης.
Σύστημα Suzuki Dual Prop
Το σύστημα διπλής προπέλας μετατρέπει αποτελεσματικά την ισχύ 325 ίππων σε πρόωση κάτω από το νερό.
Ως πρόσθετο πλεονέκτημα, επειδή κάθε έλικα περιστρέφεται σε διαφορετική κατεύθυνση, επιτυγχάνεται εξαιρετική σταθερότητα.
Σύστημα Διπλών Περσίδων Εισαγωγής Αέρα
Οι DF300B είναι εξοπλισμένοι με μια διπλή περσίδα στην είσοδο αέρα για να απομακρύνει το νερό από τον αέρα που εισέρχεται στο κάλυμμα.
Η διπλή περσίδα αφαιρεί το νερό από τον αέρα. Ενσωματώνοντας ένα σύστημα άμεσης εισαγωγής, το σύστημα διπλής περιστροφής της Suzuki συμβάλλει στην υψηλότερη απόδοση κινητήρα.
Διπλοί Εγχυτήρες Καυσίμου
Τα διπλά μπεκ ψεκασμού παρέχουν την σωστή ποσότητα καυσίμου ακριβώς την κατάλληλη στιγμή στον κύλινδρο.
Αυτός ο διπλός εγχυτήρας συμβάλλει στην υψηλότερη απόδοση και την καλύτερη απόδοση καυσίμου.
Μετατοπισμένος Κεντρικός Άξονας
Ο μετατοπισμένος κεντρικός άξονας μας επιτρέπει να κάνουμε μικρότερους τους κινητήρες μας, μετακινώντας το κέντρο βάρους του εξωλέμβιου προς τα εμπρός, βελτιώνοντας ταυτόχρονα την κατανομή βάρους, την ισχύ εξόδου, την ισορροπία και τη μείωση των κραδασμών.
Γρανάζια Μείωσης Στροφών 2-Σταδιών
Ο εξωλέμβιος κινητήρας DF300B ενσωματώνει επίσης μια μείωση στροφών 2-σταδίων, η οποία έχει ως αποτέλεσμα μια μεγάλη σχέση μετάδοσης. Παρέχει ισχυρή ροπή για γρήγορη επιτάχυνση και εξαιρετική ταχύτητα κορυφής.
‘Αμεση Εισαγωγή Αέρα
Ένα νέο σχέδιο καλύμματος κινητήρα παρέχει το σύστημα άμεσης εισαγωγής με μια πιο ομαλή, πιο δροσερή ροή αέρα που αυξάνει την απόδοση του κινητήρα.
Lean Burn
Η αποδοτικότητα καυσίμου έχει σημασία αν είστε στη θάλασσα για ευχαρίστηση ή κέρδος. Η Τεχνολογία Ελέγχου Lean Burn προβλέπει τις ανάγκες σε καύσιμα σύμφωνα με τις συνθήκες λειτουργίας και στη συνέχεια παρέχει το βέλτιστο μίγμα καυσίμου / αέρα στον κινητήρα. Το σύστημα έχει σχεδιαστεί για την εξοικονόμηση καυσίμων τόσο σε χαμηλές ταχύτητες όσο και στην περιοχή πλεύσης.
Suzuki Precision Control(Ηλεκτρονική Πεταλούδα και Αλλαγή Ταχυτήτων)
Το εξελιγμένο ηλεκτρονικό σύστημα οδήγησης εξαλείφει την τριβή και την αντίσταση των καλωδίων ελέγχου μηχανικής. Αυτό δίνει ομαλό, ακριβή έλεγχο ιδιαίτερα σε χαμηλές στροφές και κατά τους ελιγμούς. Το σύστημα μπορεί να διαμορφωθεί με μονές, διπλές ή τριπλές εγκαταστάσεις και για διπλούς σταθμούς. Σε συνδυασμό με το σύστημα ελέγχου Lean Burn, βοηθάει στη βελτίωση της απόδοσης καυσίμου σε ένα ευρύ φάσμα λειτουργιών
Μεταβλητός Χρονισμός Βαλβίδων(VVT)
Ο μεταβλητός χρονισμός βαλβίδων χρησιμοποιείται για τον μεταβολισμό του χρονισμού πρόσληψης με τον εκκεντροφόρο άξονα για τη βελτιστοποίηση του χρονισμού για τη λειτουργία χαμηλής έως μέσης εμβέλειας. Αυτό επιτρέπει στον κινητήρα να παρέχει μέγιστη ισχύ εξόδου σε όλο το εύρος λειτουργίας του, παράγοντας μεγαλύτερη ροπή χαμηλής έως μεσαίας εμβέλειας για ισχυρή επιτάχυνση. Η όλη διαδικασία γίνεται αυτόματα αφήνοντας σας να απολαύσετε τη δύναμη και την απόδοση.
Αυτορυθμιζόμενη Αλυσίδα Χρονισμού
Η αλυσίδα χρονισμού λειτουργεί μέσα σε λιπαντικό, οπότε δεν χρειάζεται ποτέ λίπανση και διαθέτει αυτόματο υδραυλικό τεντωτήρα, έτσι ώστε να παραμένει σωστά προσαρμοσμένη ανά πάσα στιγμή. Απλό, αποτελεσματικό και χωρίς συντήρηση.
Διπλή Είσοδος Νερού
Το σύστημα ψύξης του κινητήρα στηρίζεται στο νερό που τροφοδοτείται από την είσοδο νερού στο πόδι. Χρησιμοποιώντας αυτή τη διπλή διαμόρφωση εισαγωγής νερού αυξάνεται η ροή νερού στο πόδι, παρέχοντας μεγαλύτερη απόδοση ψύξης. Η τοποθέτηση της μπροστινής εισόδου από τη μύτη του κιβωτίου ταχυτήτων προσφέρει μεγαλύτερη παροχή νερού, ειδικά σε υψηλές ταχύτητες. Η δεύτερη είσοδος είναι επίσης τοποθετημένη κάτω επιτρέποντας στον DF350A να λειτουργεί και σε ρηχά νερά.
Φίλτρο Λαδιού
Η θέση του φίλτρου λαδιού είναι εύκολη για συντήρηση.
ΜΟΝΤΕΛΟ | DF300B |
---|---|
ΥΨΟΣ ΚΑΘΡΕΥΤΗ χιλ | X:635, XX:762 |
ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ | ΜΙΖΑ |
ΒΑΡΟΣ κιλά *1 | X: 330, XX: 339 |
ΤΥΠΟΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑ | V6 – 55° DOHC 24-Valve |
ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΑΡΟΧΗΣ ΚΑΥΣΙΜΟΥ | Ηλεκτρ. Σειρ. Ψεκασμός |
ΚΥΛΙΝΔΡΟΙ | 6 |
ΚΥΒΙΚΑ κυβ.εκ 3 | 4,390 |
ΔΙΑΜΕΤΡΟΣ × ΔΙΑΔΡΟΜΗ mm | 98 x 97 |
ΜΕΓΙΣΤΗ ΙΣΧΥΣ kW | 239.0 |
ΕΥΡΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ σαλ | 5,300-6,300 |
ΧΕΙΡΙΣΜΟΣ | Ηλεκτρονικό Χειριστήριο |
ΧΩΡΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΔΕΞΑΜΕΝΗΣ ΛΑΔΙΟΥ λίτρ. | 8.0 |
ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΝΑΦΛΕΞΗΣ | Fully-transistorized |
ΕΝΑΛΛΑΚΤΗΣ ΡΕΥΜΑΤΟΣ | 12V 54A |
ΣΤΗΡΙΞΗ ΜΗΧΑΝΗΣ | Ελαστικές βάσεις |
ΑΝΑΚΛΙΣΗ | Power Trim and Tilt |
ΣΧΕΣΗ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ | 2.29:1 |
ΤΑΧΥΤΗΤΕΣ | F-N-R (Drive-by-wire) |
ΕΞΑΤΜΙΣΗ | Μέσα από την προπέλα |
ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΠΡΟΠΕΛΑΣ (Βήμα)*2 Όλες οι προπέλες είναι με 3 φτερά . | 15″-31.5″ |
- Ξηρό βάρος: Υπολογίζεται το καλώδιο μπαταρίας, δεν υπολογίζεται η προπέλα και το λάδι του κινητήρα.
- Απευθυνθείτε στον τοπικό σας αντιπρόσωπο για λεπτομέρειες σχετικά με την προπέλα.
Η εμφάνιση, τα χρώματα και ο εξοπλισμός των εξωλέμβιων κινητήρων ενδέχεται να διαφέρουν ανάλογα με τον προμηθευτή σας.
Οι προδιαγραφές ενδέχεται να αλλάξουν χωρίς προηγούμενη ειδοποίηση.
*Πληροφορίες κατασκευαστή
Επικοινωνηστε μαζί μας για να λάβεται την προσφορά σας στο 2510 232125, με e-mail : poseidonmarineservice@gmail.com, ή εδώ