Αυτός ο συμπαγής και υψηλής απόδοσης κινητήρας προσφέρει την απόλυτη ισχύ και απόδοση.
Ένα ισχυρό πλεονέκτημα
Έχοντας το προβάδισμα στη βιομηχανία της πιο προηγμένης τεχνολογίας τετράχρονων εξωλέμβιων με χαρακτηριατικά όπως, Πολυ-επίπεδη Εισαγωγή, Μεταβλητού Χρονισμού Βαλβίδων, και έναν ισχυρό ηλεκτρονικό υπολογιστή έγχυσης καυσίμων, 32-bit, να συνεργάζονται για τη βελτιστοποίηση της απόδοσης της ροπής σε χαμηλές και υψηλές στροφές.
Πόδι με Ισχυρή Απόδοση
Το πόδι είναι σχεδιασμένο με μία ισχυρή σχέση μετάδοσης 2.29:1. Αυτό επιτρέπει την δημιουργία μεγαλύτερης ροπής, από αυτούς τους κινητήρες, ώστε να στρέφουν μεγαλύτερο άξονα και να κινούν περσσότερο νερό.
Λεπτός και Εργονομικός Σχεδιασμός
Ο αποκλειστικός σχεδιασμός V 55 μοιρών σε συνδιασμό με το αποτελεσματικό ημιαξόνιο, δίνουν στους τετρκύλινδρους κινητήρες V6 της Suzuki έναν κομψό και εργονομικό σχεδιασμό, που είναι ιδανικός για ένα ευρύ φάσμα δημοφιλών σκαφών του σήμερα.Αυτός ο σχεδιασμός μετακινεί το κέντρο βάρους προς τα εμπρός, για καλύτερη ισορροπία και λιγότερους κραδασμούς.
Ισχύς στη στιγμή
Με χωρητικότητα 3.6 λίτρα, ηλεκτρονικό ψεκασμό καυσίμου, και ισχυρή τελική μετάδοση 2.29:1, οι DF200, DF225 και DF250 προσφέρουν μέγιστη ροπή σε όλες τις στροφές. Θα έχετε πάντα την απαραίτητη ισχύ, όποτε την χρειαστείτε.Και το ισχυρό δυναμό με ένταση εξόδου 54A, παρέχει άφθονο ηλεκτρικό ρεύμα για τα ηλεκτρονικά.
Όταν μόνο το Τέλειο είναι Αρκετά Καλό
Η εμβληματική σειρά V6 της Suzuki, προσφέρει την τέλεια ισχύ τόσο στα σκάφη αναψυχής, όσο και στα εμπορικά. Η Suzuki ήταν ο μοναδικός προμηθευτής εξωλέμβιων κινητήρων για την Ιστιοπλοΐα Regatta των Ολυμπιακών και Παραολυμπιακών Αγώνων του Λονδίνου το 2012, στους οποίους χρησιμοποιήθηκαν οι DF300AP και DF200 μαζί με τους DF140, DF90A και DF40A.
Βραβευμένη τεχνολογία
Αυτό ήταν το τέταρτο βραβείο Καινοτομίας της Suzuki και η απόδειξη ότι, η Suzuki ανοίγει το δρόμο στους τετράχρονους εξωλέμβιους κινητήρες με έγχυση καυσίμου.
Κανείς δεν παραδίδει περισσότερες βελτιώσεις απόδοσης από την Suzuki.
Συνεχής μεταβολή του χρονισμού των βαλβίδων
Ο DF250 ενσωματώνει το προηγμένο σύστημα μεταβλητού χρονισμού βαλβίδων (VVT) της Suzuki. Το VVT χρησιμοποιείται για να αλλάξει το χρονισμό εισαγωγής με τον εκκεντροφόρο άξονα για τη βελτιστοποίηση του χρονισμού του εκκεντροφόρου άξονα για λειτουργία χαμηλής έως μεσαίας εμβέλειας. Σε συνδυασμό με το επιθετικό κάθισμα του εξωλέμβιου, το VVT προσφέρει μεγαλύτερη ροπή στις χαμηλές και μεσαίες λειτουργίες για ισχυρή επιτάχυνση.
Σύστημα Εισαγωγής Μεταβλητού Μήκους (MSI)
Το σύστημα εισαγωγής πολλαπλών σταδίων της Suzuki χρησιμοποιείται για την αύξηση της απόδοσης του κινητήρα. Κάθε κύλινδρος σε αυτό το σύστημα είναι εφοδιασμένος με ένα σύνολο μικρών και μεγάλων αυλών εισαγωγής που χρησιμοποιούνται σε σχέση με την ταχύτητα του κινητήρα. Σε χαμηλότερες στροφές, οι μακρύτεροι σωλήνες παρέχουν τον βέλτιστο όγκο καθαρού αέρα μέσα στο θάλαμο, βελτιώνοντας την καύση και ενισχύοντας τη ροπή χαμηλής τάσης. Σε υψηλότερες στροφές, ανοίγει η βαλβίδα στον μικρότερο, άμεσο αγωγό εισαγωγής αφήνοντας αέρα στον θάλαμο να αυξάνει άμεσα την υψηλή ισχύ εξόδου υψηλής ταχύτητας. (DF250 / 225)
Ανθεκτικότητα & Αξιοπιστία
Το περίβλημα του κινητήρα ξεκινάει με ένα ειδικό φινίρισμα που προσφέρει μέγιστη πρόσφυση στο κράμα αλουμινίου Suzuki. Σε αυτό το υπόστρωμα εποξειδικού αστάρι, μαύρο μεταλλικό φινίρισμα και καθαρό φινίρισμα ακρυλικών ινών προστίθενται για να δημιουργηθεί μια αποτελεσματική επεξεργασία κατά της διάβρωσης. Αυτό το φινίρισμα μπορεί να βρεθεί σε όλα τα μοντέλα line-up της Suzuki.
Ηλεκτονική εισαγωγή καυσίμου
Η προηγμένη ηλεκτρονική έγχυση καυσίμου πολλαπλών σημείων, η οποία παρακολουθείται από τον ενσωματωμένο υπολογιστή 32-bit, διατηρεί την απόδοση του κινητήρα εξαιρετικά συντονισμένη. Ταυτόχρονα, η πλήρως τρανσιστορρισμένη ανάφλεξη παρέχει μια θερμότερη σπίθα με λιγότερες ηλεκτρονικές παρεμβολές.
Εργονομικός Σχεδιασμός
Χάρη στην αποκλειστική γωνία κλίσης 55 ° και την οριζόντια διάταξη του κινητήριου άξονα, έχετε τη δύναμη και την απόδοση από ένα κομψό, συμπαγές εξωλέμβιο που θα έχει τέλεια εμφάνιση σε κάθε σκάφος – ειδικά στο δικό σας.
Καθαρότερη και πιο αποδοτική λειτουργία
Οι προηγμένες τεχνολογίες τετρακίνησης της Suzuki παρέχουν καθαρότερη, αποδοτικότερη λειτουργία που συμμορφώνεται με τα πρότυπα της Οδηγίας για τα σκάφη αναψυχής (RCD) και έλαβε βαθμολογία 3 αστέρων από την California Air Resources Board (CARB).
Μεγαλύτερος λόγος μείωσης στη μετάδοση κίνησης
Η μείωση των σχέσεων δύο σταδίων της Suzuki έχει ως αποτέλεσμα μια σχέση μετάδοσης 2,29: 1. Περνάμε μια προπέλα μεγάλης διαμέτρου σχεδιασμένη να μετακινεί πολύ νερό – και πολλά σκάφη.
ΜΟΝΤΕΛΟ | DF225 *3 |
---|---|
ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝO ΥΨΟΣ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ mm | L: 508 *4, X: 635, XX: 762 |
ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ | Electric |
ΒΑΡΟΣ kg *1 | L: 264 *4, X: 275, XX: 284 |
ΤΥΠΟΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑ | DOHC 24-Valve |
ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΑΡΟΧΗΣ ΚΑΥΣΙΜΟΥ | Multi-Point Sequential Electronic Fuel Injection |
ΚΥΛΙΝΔΡΟΙ | V6 (55-degree) |
ΚΥΒΙΚΑ cm3 | 3,614 |
ΔΙΑΜΕΤΡΟΣ × ΥΨΟΣ mm | 95 x 85 |
ΜΕΓΙΣΤΗ ΙΣΧΥΣ kW | 165.0 |
ΕΥΡΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΠΛΗΡΟΥΣ ΙΣΧΥΟΣ rpm | 5,000-6,000 |
ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ | Remote |
ΧΩΡΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΔΕΞΑΜΕΝΗΣ ΛΑΔΙΟΥ Lit. | 8.0 |
ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΝΑΦΛΕΞΗΣ | Fully-transistorized |
ΕΝΑΛΛΑΚΤΗΣ ΡΕΥΜΑΤΟΣ | 12V 54A |
ΒΑΣΗ ΚΙΝΗΤΗΡΑ | Shear Mount |
ΧΕΙΡΙΣΜΟΙ | Power Trim and Tilt |
ΣΧΕΣΗ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ | 2.29:1 |
ΤΑΧΥΤΗΤΕΣ | F-N-R |
ΕΞΑΤΜΙΣΗ | Through Prop Hub Exhaust |
ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΠΡΟΠΕΛΑΣ (Βήμα) *2 Όλες οι προπέλες είναι τύπου 3-λεπίδων. | 15″-27.5″ |
- Ξηρό βάρος: Υπολογίζεται το καλώδιο μπαταρίας, δεν υπολογίζεται η προπέλα και το λάδι του κινητήρα.
- Απευθυνθείτε στον τοπικό σας αντιπρόσωπο για λεπτομέρειες σχετικά με την προπέλα.
- Διαθέσιμο μοντέλο αντίστροφης περιστροφής.
- Μόνο DF200
Η εμφάνιση, τα χρώματα και ο εξοπλισμός των εξωλέμβιων κινητήρων ενδέχεται να διαφέρουν ανάλογα με τον προμηθευτή σας.
Οι προδιαγραφές ενδέχεται να αλλάξουν χωρίς προηγούμενη ειδοποίηση.
*Πληροφορίες κατασκευαστή
Επικοινωνηστε μαζί μας για να λάβεται την προσφορά σας στο 2510 232125, με e-mail : poseidonmarineservice@gmail.com, ή εδώ