Ελαφριοί, συμπαγής και ισχυροί, οι φορητοί εξωλέμβιοι μας είναι πάντα έτοιμοι για δράση.
Απόδοση καυσίμων
Οι DF20A, 15A και 9.9B είναι οι πρώτοι στον κόσμο τετράχρονοι κινητήρες, ηλεκτρονικής έγχυσης καυσίμων, με λιγότερη κατανάλωση ενέργειας από την μπαταρία, σε οποιασδήποτε από τις κλάσεις ισχύος τους. Χρησιμοποιώντας τα ολοκαίνουργια εξαρτήματα του συστήματος ψεκασμού καυσίμων, που έχουν σχεδιαστεί σε μικρότερες διαστάσεις και πιο ελαφριά από αυτά που βρέθηκαν σε οποιοδήποτε προηγούμενο σύστημα, οι μηχανικοί της Suzuki κατάφεραν να δημιουργήσουν τον ελαφρύτερο τετράχρονο κινητήρα στην κατηγορία 14,7kW (20PS) / 11,0kW (15PS). Επιπλέον, προσθέτοντας την αποδεδειγμένη τεχνολογία Suzuki Lean Burn Control στο σχεδιασμό τους, αυτοί οι εξωλέμβιοι, προσφέρουν αξιοσημείωτη οικονομία καυσίμων και μειωμένες εκπομπές, σε όλο το εύρος στροφών.
Σύστημα ελέγχου Lean Burn
Οι τετράχρονοι κινητήρες της Suzuki είναι γνωστοί για την αποδοτικότητα των καυσίμων και την τεχνολογία που σας επιτρέπει να πάτε πιο μακρυά, με λιγότερο κόστος.
Εκδόσεις και με Power Tilt
Εκτός από τους DF20A / 15A / 9.9B, η φορητή σειρά της Suzuki περιλαμβάνει, επίσης, τέσσερα μοντέλα με Power Tilt, τα οποία είναι τα μοντέλα με χειριστήριο DF20AT και 9.9BT καθώς και με λαγουδέρα DF20ATH και 15ATH.
Καθαρότερη, πιο αποτελεσματική λειτουργία
Η Suzuki χρησιμοποιεί αρκετές προηγμένες τεχνολογίες για την παροχή καθαρότερης και αποτελεσματικότερης λειτουργίας, σύμφωνα με την Οδηγία για τα σκάφη αναψυχής (RCD) – Οδηγία 2003 / 44EC του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου, και έχει λάβει βαθμολογίες τριών αστέρων από το California Air Resources Board (CARB).
Οι πρώτοι εξωλέμβιοι κινητήρες 14.7kW (20PS) / 11.0kW (15PS) / 7.3kW (9.9PS) του κόσμου που έχουν σχεδιαστεί με σύστημα Lean Burn και εισαγωγή καυσίμου χωρίς μπαταρία
Μέγιστη οικονομία καυσίμου – Σύστημα ελέγχου Lean Burn
Το σύστημα Suzuki Lean Burn, που παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στους DF90A / 80A / 70A, είναι ένα έξυπνο σύστημα που παρακολουθεί την απόδοση και τις συνθήκες λειτουργίας του κινητήρα για να προβλέψει τις ανάγκες σε καύσιμα και να παραδώσει ένα πιο ελαφρύ μίγμα καυσίμου στον κινητήρα. Το σύστημα προσφέρει αξιοσημείωτες βελτιώσεις στην εξοικονόμηση καυσίμου σε όλο το εύρος λειτουργίας του κινητήρα. Αυτό το σύστημα βρίσκεται σε 14 μοντέλα Suzuki από το DF9.9B μέχρι τους κινητήρες DF350A και DF325A, παρέχοντας στους χρήστες κορυφαία οικονομία καυσίμου σε όλες τις ταχύτητες λειτουργίας.
- σε σύγκριση με τον αρχικό DF90
Εισαγωγή καυσίμου καινούργιας γενιάς
Αυτοί είναι οι πρώτοι εξωλέμβιοι στις αντίστοιχες κατηγορίες που προσφέρουν ψεκασμό καυσίμου και η ομάδα μηχανικών των DF20A / 15A / 9.9B έκανε μια απίστευτη δουλειά στον σχεδιασμό του κινητήρα χωρίς να προσθέσουν περιττό όγκο ή βάρος. Όλα τα νέα εξαρτήματα, όπως η αντλία καυσίμου υψηλής πίεσης, ο ψύκτης καυσίμου, ο διαχωριστής ατμού, τα μπεκ ψεκασμού καυσίμου και το νέο σώμα πεταλούδας, σχεδιάστηκαν όσο το δυνατόν πιο συμπαγή και ελαφριά. Το όλο σύστημα σχεδιάστηκε για να καταλαμβάνει όσο το δυνατόν λιγότερο χώρο. Το σύστημα λειτουργεί χωρίς μπαταρία, η οποία είναι μια άλλη βιομηχανία στην κατηγορία 14.7kW (20PS), 11.0kW (15PS) και 7.3kW (9.9PS). Ενώ τα συστήματα ψεκασμού καυσίμου απαιτούν κανονικά την ισχύ της μπαταρίας για την ταχύτερη εκκίνηση, την ομαλότερη λειτουργία και τη μεγαλύτερη επιτάχυνση σε όλες τις συνθήκες, το σύστημα Battery-Less της Suzuki το κάνει αυτό χωρίς να χρειάζεται ενέργεια από την μπαταρία.
Ελαφριές και Συμπαγείς
Ο τίτλος ελαφρύτεροι της κατηγορίας τους DF20A / 15A είναι το αποτέλεσμα ενός πλήρους επανασχεδιασμού μερών και εξαρτημάτων, προσπαθώντας να δημιουργήσει τα μικρότερα και ελαφρύτερα δυνατά μέρη χωρίς να θέτει σε κίνδυνο την ακεραιότητα. Επιτυγχάνοντας σε αυτό, οι μηχανικοί της Suzuki μας έχουν παραδώσει ένα εξωλέμβιο ο οποίος ενώ έχει ρυθμιστεί με ένα σύστημα ορίου κλίσης εξακολουθεί να ζυγίζει λιγότερο από οποιοδήποτε άλλο εξωλέμβιο στην κατηγορία 4-χρονων κινητήρων 14.7kW (20PS) / 11.0kW (15PS).
Ευκολία Χρήσης
Μαζί με την καλύτερη οικονομία καυσίμου, η έγχυση καυσίμου προσφέρει επίσης ευκολότερες και πιο αξιόπιστες εκκινήσεις σε σχεδόν οποιαδήποτε κατάσταση λειτουργίας ή περιβάλλον. Ενώ τα μοντέλα καρμπυρατέρ μας είναι μερικά από τα καλύτερα διαθέσιμα στους εξωλέμβιους κινητήρες, η έγχυση καυσίμου τους δίνει ακόμα πιο ομαλή λειτουργία με μειωμένη δόνηση κινητήρα.
Εύκολη Εκκίνηση
Αυτοί οι εξωλέμβιοι είναι εξοπλισμένοι με εκκινητήρες ειδικά σχεδιασμένους με πολύ ελαφριά φορτία ανάσυρσης. Ο συνδυασμός του εκκινητή με εύκολη τοποθέτηση με την έγχυση καυσίμου καθιστά εξαιρετικά εύκολη την εκκίνηση για σχεδόν όλους.
Αντιδιαβρωτική επεξεργασία
Η Suzuki προστατεύει το εξωτερικό του κινητήρα από την επιβλαβή διάβρωση με το δικό του ειδικά διαμορφωμένο αντιδιαβρωτικό φινίρισμα. Εφαρμόζοντας το φινίρισμα απευθείας στην επιφάνεια αλουμινίου του σκάφους, επιτρέπει τη μέγιστη συγκόλληση του φινιρίσματος στην επιφάνεια για να αυξήσει την ανθεκτικότητα και να βοηθήσει στην προστασία των εξαρτημάτων που είναι συνεχώς εκτεθειμένα σε αλμυρό νερό.
Δυναμικό Σύστημα Κλίσης Διαθέσιμο
Ορισμένα φορητά μοντέλα είναι τώρα διαθέσιμα με ένα δυναμικό σύστημα κλίσης που παρέχει ομαλή κλίση του εξωλέμβιου. Το σύστημα προσφέρει μεγαλύτερη ευκολία και βελτιωμένη ευκολότερη λειτουργία. (DF20AT / 9.9BT, DF20ATH / 15ATH)
ΜΟΝΤΕΛΟ | DF9.9B |
---|---|
ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝO ΥΨΟΣ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ mm | S: 381, L: 508 |
ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ | Manual |
ΒΑΡΟΣ kg*1 | S: 44, L: 45 |
ΤΥΠΟΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑ | OHC |
ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΑΡΟΧΗΣ ΚΑΥΣΙΜΟΥ | Battery-Less Multi-Point Sequential Electronic Fuel Injection |
ΚΥΛΙΝΔΡΟΙ | 2 |
ΚΥΒΙΚΑ cm3 | 327 |
ΔΙΑΜΕΤΡΟΣ × ΥΨΟΣ mm | 60.4×57 |
ΜΕΓΙΣΤΗ ΙΣΧΥΣ kW | 7.3 |
ΕΥΡΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΠΛΗΡΟΥΣ ΙΣΧΥΟΣ rpm | 4,700-5,700 |
ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ | Tiller |
ΧΩΡΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΔΕΞΑΜΕΝΗΣ ΛΑΔΙΟΥ Lit. | 1 |
ΧΩΡΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΔΕΞΑΜΕΝΗΣ ΚΑΥΣΙΜΩΝ Lit. | 12 |
ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΝΑΦΛΕΞΗΣ | Digital CDI |
ΕΝΑΛΛΑΚΤΗΣ ΡΕΥΜΑΤΟΣ | 12V 6A |
ΒΑΣΗ ΚΙΝΗΤΗΡΑ | Shear Mount |
ΧΕΙΡΙΣΜΟΙ | Manual Trim and Tilt |
ΣΧΕΣΗ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ | 2.08:1 |
ΤΑΧΥΤΗΤΕΣ | F-N-R |
ΕΞΑΤΜΙΣΗ | Through Prop Hub Exhaust |
ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΠΡΟΠΕΛΑΣ (Βήμα)*2 Όλες οι προπέλες είναι τύπου 3-λεπίδων. | 7″-12″ |
- Ξηρό βάρος: Υπολογίζεται το καλώδιο μπαταρίας, δεν υπολογίζεται η προπέλα και το λάδι του κινητήρα.
- Απευθυνθείτε στον τοπικό σας αντιπρόσωπο για λεπτομέρειες σχετικά με την προπέλα.
Η εμφάνιση, τα χρώματα και ο εξοπλισμός των εξωλέμβιων κινητήρων ενδέχεται να διαφέρουν ανάλογα με τον προμηθευτή σας.
Οι προδιαγραφές ενδέχεται να αλλάξουν χωρίς προηγούμενη ειδοποίηση.
*Πληροφορίες κατασκευαστή
ΜΟΝΤΕΛΟ | DF15A | |
---|---|---|
ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝO ΥΨΟΣ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ mm | S: 381, L: 508 | S: 381, L: 508 |
ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ | Electric | Manual |
ΒΑΡΟΣ kg *1 | S: 48, L: 49 | S: 44, L: 45 |
ΤΥΠΟΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑ | OHC | |
ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΑΡΟΧΗΣ ΚΑΥΣΙΜΟΥ | Battery-Less Multi-Point Sequential Electronic Fuel Injection | |
ΚΥΛΙΝΔΡΟΙ | 2 | |
ΚΥΒΙΚΑ cm3 | 327 | |
ΔΙΑΜΕΤΡΟΣ × ΥΨΟΣ mm | 60.4×57 | |
ΜΕΓΙΣΤΗ ΙΣΧΥΣ kW | 11.0 | |
ΕΥΡΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΠΛΗΡΟΥΣ ΙΣΧΥΟΣ rpm | 5,000-6,000 | |
ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ | Tiller | |
ΧΩΡΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΔΕΞΑΜΕΝΗΣ ΛΑΔΙΟΥ Lit. | 1.0 | |
ΧΩΡΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΔΕΞΑΜΕΝΗΣ ΚΑΥΣΙΜΩΝ Lit. | 12 | |
ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΝΑΦΛΕΞΗΣ | Digital CDI | |
ΕΝΑΛΛΑΚΤΗΣ ΡΕΥΜΑΤΟΣ | 12V 12A | 12V 6A |
ΒΑΣΗ ΚΙΝΗΤΗΡΑ | Shear Mount | |
ΧΕΙΡΙΣΜΟΙ | Manual Trim and Tilt | |
ΣΧΕΣΗ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ | 2.08:1 | |
ΤΑΧΥΤΗΤΕΣ | F-N-R | |
ΕΞΑΤΜΙΣΗ | Through Prop Hub Exhaust | |
ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΠΡΟΠΕΛΑΣ (Βήμα)*2 Όλες οι προπέλες είναι τύπου 3-λεπίδων. | 7″-12″ |
- Ξηρό βάρος: Υπολογίζεται το καλώδιο μπαταρίας, δεν υπολογίζεται η προπέλα και το λάδι του κινητήρα.
- Απευθυνθείτε στον τοπικό σας αντιπρόσωπο για λεπτομέρειες σχετικά με την προπέλα.
Η εμφάνιση, τα χρώματα και ο εξοπλισμός των εξωλέμβιων κινητήρων ενδέχεται να διαφέρουν ανάλογα με τον προμηθευτή σας.
Οι προδιαγραφές ενδέχεται να αλλάξουν χωρίς προηγούμενη ειδοποίηση.
*Πληροφορίες κατασκευαστή
ΜΟΝΤΕΛΟ | DF20A | |
---|---|---|
ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝO ΥΨΟΣ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ mm | S: 381, L: 508 | S: 381, L: 508 |
ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ | Electric | Manual |
ΒΑΡΟΣ kg *1 | S: 48, L: 49 | S: 44, L: 45 |
ΤΥΠΟΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑ | OHC | |
ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΑΡΟΧΗΣ ΚΑΥΣΙΜΟΥ | Battery-Less Multi-Point Sequential Electronic Fuel Injection | |
ΚΥΛΙΝΔΡΟΙ | 2 | |
ΚΥΒΙΚΑ cm3 | 327 | |
ΔΙΑΜΕΤΡΟΣ × ΥΨΟΣ mm | 60.4×57 | |
ΜΕΓΙΣΤΗ ΙΣΧΥΣ kW | 14.7 | |
ΕΥΡΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΠΛΗΡΟΥΣ ΙΣΧΥΟΣ rpm | 5,300-6,300 | |
ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ | Tiller | |
ΧΩΡΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΔΕΞΑΜΕΝΗΣ ΛΑΔΙΟΥ Lit. | 1.0 | |
ΧΩΡΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΔΕΞΑΜΕΝΗΣ ΚΑΥΣΙΜΩΝ Lit. | 12 | |
ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΝΑΦΛΕΞΗΣ | Digital CDI | |
ΕΝΑΛΛΑΚΤΗΣ ΡΕΥΜΑΤΟΣ | 12V 12A | 12V 6A |
ΒΑΣΗ ΚΙΝΗΤΗΡΑ | Shear Mount | |
ΧΕΙΡΙΣΜΟΙ | Manual Trim and Tilt | |
ΣΧΕΣΗ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ | 2.08:1 | |
ΤΑΧΥΤΗΤΕΣ | F-N-R | |
ΕΞΑΤΜΙΣΗ | Through Prop Hub Exhaust | |
ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΠΡΟΠΕΛΑΣ (Βήμα) *2 Όλες οι προπέλες είναι τύπου 3-λεπίδων. | 7″-12″ |
- Ξηρό βάρος: Υπολογίζεται το καλώδιο μπαταρίας, δεν υπολογίζεται η προπέλα και το λάδι του κινητήρα.
- Απευθυνθείτε στον τοπικό σας αντιπρόσωπο για λεπτομέρειες σχετικά με την προπέλα.
Η εμφάνιση, τα χρώματα και ο εξοπλισμός των εξωλέμβιων κινητήρων ενδέχεται να διαφέρουν ανάλογα με τον προμηθευτή σας.
Οι προδιαγραφές ενδέχεται να αλλάξουν χωρίς προηγούμενη ειδοποίηση.
*Πληροφορίες κατασκευαστή
Επικοινωνηστε μαζί μας για να λάβεται την προσφορά σας στο 2510 232125 ή με e-mail : poseidonmarineservice@gmail.com