Ο DF2.5 της Suzuki είναι μικρός σε μέγεθος αλλά μεγάλος σε χαρακτηριστικά.
Η Ανθρωποκεντρική Μηχανική παρέχει φιλική προς το χρήστη λειτουργία
Ο σχεδιασμός ενός εξωλέμβιου κινητήρα με φιλικά προς το χρήστη χαρακτηριστικά, είναι αυτός που σας επιτρέπει να απολαμβάνετε περισσότερο το χρόνο στο νερό. Αυτός είναι και ο λόγος για τον οποίο ο DF2.5 είναι εφοδιασμένος με γκάζι περιστροφής για ευκολότερο χειρισμό από διαφορετικές θέσεις καθισμάτων και πλήρη περιστροφή 360 °, η οποία είναι επωφελής όταν πραγματοποιούνται ελιγμοί σε στενά σημεία, και προσφέρει, επίσης, μεγαλύτερη ώθηση κατά την όπισθεν – οπισθοχώρηση.
Η λειτουργία είναι ήσυχη και ομαλή, και ο κινητήρας ψύχεται με νερό, για μεγαλύτερη ανθεκτικότητα και αξιοπιστία. Επιπλέον μια ενσωματωμένη δεξαμενή καυσίμων μεγάλης χωρητικότητας, περιέχει ένα λίτρο καυσίμου, το οποίο καλύπτει μια ώρα λειτουργίας ανάλογη με αυτή του γεμάτου ντεπόζιτου.
Άλλα χαρακτηριστικά περιλαμβάνουν τα συστήματα ρύθμισης της στροφής του τιμονιού και του συστήματος πίεσης του γκαζιού, τους χειρισμούς F-N που βρίσκεται στην δεξιά πλευρά, ακριβώς απ ‘όπου θα περίμενε κανείς, και έναν δείκτη στάθμης λαδιού που βρίσκεται βολικά στην αριστερή πλευρά για εύκολο έλεγχο λαδιού.
Πιο βολικά χαρακτηριστικά
Ο εξωλέμβιος κινητήρας DF2.5 είναι ελαφρύς και εύκολος στη μεταφορά του, λόγω της μεγάλης λαβής μεταφοράς. Η ενσωματωμένη λαβή βρίσκεται στο πίσω μέρος του καλύμματος κινητήρα και βοηθά, επίσης, κατά την κλίση του κινητήρα. Επιπλέον υπάρχει κλίση τεσσάρων θέσεων, για την αντιστοίχιση του εξωλέμβιου με τις μεμονωμένες (αντίστοιχες) συνθήκες του σκάφους και τις συνθήκες λειτουργίας.
Φιλική προς το περιβάλλον – Οικονομική λειτουργία
Η τετράχρονη τεχνολογία της Suzuki αποδίδει περισσότερο σε οικονομία καυσίμου, σε σύγκριση με έναν δίχρονο κινητήρα. Η τετράχρονη τεχνολογία προσφέρει, επίσης, καθαρή λειτουργία, που επιτρέπει στον DF2.5 να αποκτήσει πιστοποίηση CARB 3-Star, για τις εξαιρετικά χαμηλές εκπομπές, από το California Air Resources Board.
ΜΟΝΤΕΛΟ | DF2.5 |
---|---|
ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝO ΥΨΟΣ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ mm | S:381, L:508 |
ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ | Manual |
ΒΑΡΟΣ kg *5 | S:13.5, L:14 |
ΤΥΠΟΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑ | OHV |
ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΑΡΟΧΗΣ ΚΑΥΣΙΜΟΥ | Carburetor |
ΚΥΛΙΝΔΡΟΙ | 1 |
ΚΥΒΙΚΑ cm3 | 68 |
ΔΙΑΜΕΤΡΟΣ × ΥΨΟΣ mm | 48 X 38 |
ΜΕΓΙΣΤΗ ΙΣΧΥΣ kW | 1.8 |
ΕΥΡΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΠΛΗΡΟΥΣ ΙΣΧΥΟΣ rpm | 5,250-5,750 |
ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ | Tiller |
CHOKE | Manual |
ΧΩΡΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΔΕΞΑΜΕΝΗΣ ΛΑΔΙΟΥ Lit. | 0.38 |
ΧΩΡΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΔΕΞΑΜΕΝΗΣ ΚΑΥΣΙΜΩΝ Lit. | Integral 1.0 |
ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΝΑΦΛΕΞΗΣ | Digital CDI |
ΕΝΑΛΛΑΚΤΗΣ ΡΕΥΜΑΤΟΣ | – |
ΒΑΣΗ ΚΙΝΗΤΗΡΑ | Bushing Type |
ΧΕΙΡΙΣΜΟΙ | Manual Trim and Tilt |
ΣΧΕΣΗ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ | 2.15:1 |
ΤΑΧΥΤΗΤΕΣ | F-N |
ΕΞΑΤΜΙΣΗ | Above Prop Exhaust |
ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΠΡΟΠΕΛΑΣ (Βήμα)*6 Όλες οι προπέλες είναι τύπου 3-λεπίδων. | 5.3/8″ |
Ξηρό βάρος: Υπολογίζεται το καλώδιο μπαταρίας, δεν υπολογίζεται η προπέλα και το λάδι του κινητήρα.
Απευθυνθείτε στον τοπικό σας αντιπρόσωπο για λεπτομέρειες σχετικά με την προπέλα.
Η εμφάνιση, τα χρώματα και ο εξοπλισμός των εξωλέμβιων κινητήρων ενδέχεται να διαφέρουν ανάλογα με τον προμηθευτή σας.
Οι προδιαγραφές ενδέχεται να αλλάξουν χωρίς προηγούμενη ειδοποίηση.
*Πληροφορίες κατασκευαστή
Επικοινωνηστε μαζί μας για να λάβεται την προσφορά σας στο 2510 232125, με e-mail : poseidonmarineservice@gmail.com, ή εδώ