Ισχυρός και γρήγορος. Καθαρός και αποτελεσματικός. Ένας κινητήρας για όλους τους σκοπούς.
Υψηλή Απόδοση Κατανάλωσης Καυσίμου
Σε συνδυασμό με την τεχνολογία Lean Burn, το ημι-αυτόματο σύστημα εισαγωγής και το υψηλό ποσοστό απόδοσης από τη σχέση συμπίεσης 10.2 προς 1, αυτοί οι νέοι εξωλέμβιοι κινητήρες προσφέρουν τη μέγιστη απόδοση. Συγκρίνοντας τους 175 και 150, ο DF175A προσφέρει 14% περισσότερη οικονομία καυσίμων και ο DF150A παρουσιάζει 7% βελτίωση στην εξοικονόμηση καυσίμων.
Ισχυρός
Με μεγαλύτερη ροπή (3,1% περισσότερο για τον DF150A και 2,7% περισσότερο για τον DF175A), σε συνδιασμό με τον αποτελεσματικό κεντρικό άξονα, αυτοί οι νέοι εξωλέμβιοι παράγουν περισσότερη ισχύ σε όλο το εύρος στροφών. Ακόμα και σε βαρύτερα, πλήρως φορτωμένα σκάφη, οι DF150A και 175A πάνε την απόδοση σε άλλα επίπεδα.
Γρήγορη Επιτάχυνση
Ο κινητήρας DF150A και ο DF175A μοιράζονται τώρα την ίδια κεφαλή κινητήρα, που χρησιμοποιείται για τον δημοφιλή DF200A. Η μεγαλύτερη χωρητικότητα και ο βελτιωμένος μηχανικός σχεδιασμός συνδυάζονται για περισσότερη επιτάχυνση, σε κάθε εύρος στροφών. Ικανοποιούμε την επιθυμία των πελατών μας, με καλύτερη απόδοση και μέγιστη οικονομία καυσίμων.
Αξιόπιστος
Αυτοί οι νέοι εξωλέμβιοι κινητήρες εκμεταλλεύονται πλήρως την αξιόπιστη τετράχρονη τεχνολογία της Suzuki, για να παρέχουν σε βάθος χρόνου την καλύτερη απόδοση τους. Ένας αισθητήρας κρούσης συγκρατεί τον κινητήρα σε ομαλή λειτουργία και βελτιώνει τη συντήρησή του. Ένας αισθητήρας O2 βελτιώνει την απόδοση του κινητήρα και το σύστημα ανίχνευσης νερού της Suzuki βοηθά στην προστασία του κινητήρα από τις επιπτώσεις του κακού καυσίμου, οι οποίες περιλαμβάνουν κακή καύση, χαμηλότερη απόδοση ισχύος και φθορές.
- Τα δεδομένα που χρησιμοποιήθηκαν σε αυτές τις πληροφορίες του προϊόντος, ελήφθησαν με εσωτερικές δοκιμές υπό συνθήκες προσομοίωσης. Τα αποτελέσματα ποικίλλουν ανάλογα με τις συνθήκες λειτουργίας.
Προηγμένη τεχνολογία για απόδοση
Μετατοπισμένος Κεντρικός Άξονας
ΕΠΕΞΗΓΗΣΗ
Ο κινητήρας τοποθετείται πλησιέστερα προς τα εμπρός, μετακινώντας το κέντρο βάρους του εξωλέμβιου προς τα εμπρός.
ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ
- Λιγότεροι κραδασμοί
- Πιο συμπαγής
- Σταθερή απόδοση κατεύθυνσης
Μετάδοση Κίνησης 2 Σταδίων
ΕΠΕΞΗΓΗΣΗ
Το σύστημα αυτό, το οποίο ενσωματώνει τον μετατοπισμένο κεντρικό άξονα, διαθέτει μια πρώτη βαθμίδα γραναζιών μεταξύ του στροφαλοφόρου άξονα και του άξονα μετάδοσης κίνησης και μια δεύτερη στο εσωτερικό του κιβωτίου ταχυτήτων. Αυτός ο σχεδιασμός καθιστά δυνατή μια μεγαλύτερη σχέση μετάδοσης, επιτρέποντάς της να γυρίσει προπέλα μεγάλύτερης διαμέτρου.
ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ
- Υψηλή απόδοση κινητήρα με προπέλα μεγάλης διαμέτρου.
- Ισχυρή πλοήγηση, διατηρώντας την περιστροφή του έλικα ακόμα και με μεγαλύτερο φορτίο.
- Εξαιρετική ισχύς για να περιστρέψετε έλικες μεγάλης διαμέτρου, προσφέροντας γρήγορη επιτάχυνση.
Σύστημα Εισαγωγής Μεταβλητού Μήκους (MSI)
ΕΠΕΞΗΓΗΣΗ
Η διαδρομή της διανομής αέρα εναλλάσσεται μεταξύ μικρής και μεγάλης κατά τη λειτουργία χαμηλής ταχύτητας και υψηλής ταχύτητας για να εξασφαλιστεί ότι ο σωστός όγκος αέρα εισέρχεται στον κινητήρα.
ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ
- Αυξάνει την απόδοση κατά τη λειτουργία υψηλής ταχύτητας με μεγαλύτερη ποσότητα εισόδου αέρα.
- Αυξάνει την απόδοση καύσης και μεγιστοποιεί τη ροπή αυξάνοντας την πυκνότητα στην εισαγωγή αέρα κατά τη λειτουργία χαμηλής ταχύτητας.
VVT (Μεταβλητός Χρονισμός Βαλβίδων)
ΕΠΕΞΗΓΗΣΗ
Ο μεταβλητός χρονισμός βαλβίδων χρησιμοποιείται για τον έλεγχο του ανοικτού και κλειστού χρονισμού της βαλβίδας εισαγωγής ανάλογα με τη λειτουργία του κινητήρα.
ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ
- Προσφέρει ομαλή και ισχυρή ροπή.
- Παρέχει τεράστια επιτάχυνση κατά τη λειτουργία σε όλο το εύρος των ταχυτήτων.
Σύστημα Ημι-άμεσης Εισαγωγής Αέρα
ΕΠΕΞΗΓΗΣΗ
Αυτό το σύστημα φέρνει πιο δροσερό αέρα απευθείας στην εισαγωγή μεταβλητού μήκους, καθιστώντας δυνατή τη λειτουργία του κινητήρα πιο αποτελεσματικά.
ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑ
- Μεγαλύτερη επιτάχυνση και τελική ταχύτητα.
Σύστημα Ελέγχου Οξυγόνου
ΕΠΕΞΗΓΗΣΗ
Αυτό το σύστημα παρέχει ακριβείς πληροφορίες σε πραγματικό χρόνο. Χρησιμεύει για τη διαχείριση του λόγου καυσίμου / αέρα, καθώς αλλάζουν οι συνθήκες λειτουργίας.
ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ
- Καθαρότερες και πιο σταθερές εκπομπές καυσαερίων.
- Βοηθά στη διατήρηση της βέλτιστης απόδοσης λειτουργίας του κινητήρα σε όλο το εύρος λειτουργίας του κινητήρα.
Lean Burn
ΕΠΕΞΗΓΗΣΗ
Το Σύστημα Ελέγχου Suzuki Lean Burn παρέχει το σωστό μείγμα καυσίμου και αέρα ανάλογα με τις συνθήκες πλοήγησης.
ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑ
- Σημαντική βελτίωση στην εξοικονόμηση καυσίμου σε όλες τις ταχύτητες, ειδικά σε σταθερή ταχύτητα ταξιδιού.
Αντιδιαβρωτικο Φινίρισμα
ΕΠΕΞΗΓΗΣΗ
Ειδική προστασία εφαρμόζεται στην επιφάνεια αλουμινίου με τη χρήση συγκολλήσεων υψηλής αντοχής για την προστασία των εξωτερικών εξαρτημάτων από αλουμίνιο.
ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑ
- Η προστασία από τη διάβρωση βοηθά στην αύξηση της συνολικής ανθεκτικότητας του κινητήρα
Σύστημα Ανίχνευσης Νερού
ΕΠΕΞΗΓΗΣΗ
Βοηθά στην προστασία του κινητήρα από το νερό στο καύσιμο χρησιμοποιώντας ένα φίλτρο καυσίμου που ανιχνεύει το νερό για να ειδοποιήσει τον χειριστή με οπτικές και ηχητικές προειδοποιήσεις όταν υπάρχει νερό στο καύσιμο.
ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑ
- Αποφυγή του νερού στα καύσιμα, το οποίο μπορεί να οδηγήσει σε προβλήματα όπως κακή καύση, χαμηλότερη ισχύ εξόδου και διάβρωση.
ΜΟΝΤΕΛΟ | DF150A |
---|---|
ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝO ΥΨΟΣ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ mm (in.) | L:508 (20), X:635 (25) |
ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ | Electric |
ΒΑΡΟΣ kg *1 | L:235, X:240 |
ΤΥΠΟΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑ | DOHC 16-Valve |
ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΑΡΟΧΗΣ ΚΑΥΣΙΜΟΥ | Multi-Point Sequential Electronic Fuel Injection |
ΚΥΛΙΝΔΡΟΙ | In-Line 4 |
ΚΥΒΙΚΑ cm3 (cu.in.) | 2,867 (174.9) |
ΔΙΑΜΕΤΡΟΣ × ΥΨΟΣ mm (in.) | 97 × 97 (3.81× 3 .81) |
ΜΕΓΙΣΤΗ ΙΣΧΥΣ kW (PS) | 110.0 (150) |
ΕΥΡΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΠΛΗΡΟΥΣ ΙΣΧΥΟΣ rpm | 5,000-6,000 |
ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ | Remote |
ΧΩΡΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΔΕΞΑΜΕΝΗΣ ΛΑΔΙΟΥ Lit. | 8.0 (8.5) |
ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΝΑΦΛΕΞΗΣ | Fully-transistorized |
ΕΝΑΛΛΑΚΤΗΣ ΡΕΥΜΑΤΟΣ | 12V 44A |
ΒΑΣΗ ΚΙΝΗΤΗΡΑ | Shear Mount |
ΧΕΙΡΙΣΜΟΙ | Power Trim and Tilt |
ΣΧΕΣΗ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ | 2.50:1 |
ΤΑΧΥΤΗΤΕΣ | F-N-R |
ΕΞΑΤΜΙΣΗ | Through Prop Hub Exhaust |
ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΠΡΟΠΕΛΑΣ (Βήμα)*2 Διαθέσιμες προπέλες 3 και 4 λεπίδων. | 15″-27.5″(R/R), 17″-26(C/R) |
- Ξηρό βάρος: Υπολογίζεται το καλώδιο μπαταρίας, δεν υπολογίζεται η προπέλα και το λάδι του κινητήρα.
- Απευθυνθείτε στον τοπικό σας αντιπρόσωπο για λεπτομέρειες σχετικά με την προπέλα.
ΜΟΝΤΕΛΟ | DF175A |
---|---|
ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝO ΥΨΟΣ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ mm (in.) | L:508 (20), X:635 (25) |
ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ | Electric |
ΒΑΡΟΣ kg *1 | L:235, X:240 |
ΤΥΠΟΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑ | DOHC 16-Valve |
ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΑΡΟΧΗΣ ΚΑΥΣΙΜΟΥ | Multi-Point Sequential Electronic Fuel Injection |
ΚΥΛΙΝΔΡΟΙ | In-Line 4 |
ΚΥΒΙΚΑ cm3 (cu.in.) | 2,867 (174.9) |
ΔΙΑΜΕΤΡΟΣ × ΥΨΟΣ mm (in.) | 97 × 97 (3.81× 3 .81) |
ΜΕΓΙΣΤΗ ΙΣΧΥΣ kW (PS) | 129.0 (175) |
ΕΥΡΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΠΛΗΡΟΥΣ ΙΣΧΥΟΣ rpm | 5,500-6,100 |
ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ | Remote |
ΧΩΡΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΔΕΞΑΜΕΝΗΣ ΛΑΔΙΟΥ Lit. (U.S. qt) | 8.0 (8.5) |
ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΝΑΦΛΕΞΗΣ | Fully-transistorized |
ΕΝΑΛΛΑΚΤΗΣ ΡΕΥΜΑΤΟΣ | 12V 44A |
ΒΑΣΗ ΚΙΝΗΤΗΡΑ | Shear Mount |
ΧΕΙΡΙΣΜΟΙ | Power Trim and Tilt |
ΣΧΕΣΗ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ | 2.50:1 |
ΤΑΧΥΤΗΤΕΣ | F-N-R |
ΕΞΑΤΜΙΣΗ | Through Prop Hub Exhaust |
ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΠΡΟΠΕΛΑΣ (Βήμα) *2 Διαθέσιμες προπέλες 3 και 4 λεπίδων. | 15″-27.5″(R/R), 17″-26(C/R) |
- Ξηρό βάρος: Υπολογίζεται το καλώδιο μπαταρίας, δεν υπολογίζεται η προπέλα και το λάδι του κινητήρα.
- Απευθυνθείτε στον τοπικό σας αντιπρόσωπο για λεπτομέρειες σχετικά με την προπέλα.
Επικοινωνηστε μαζί μας για να λάβεται την προσφορά σας στο 2510 232125, με e-mail : poseidonmarineservice@gmail.com, ή εδώ