Αξιοπιστία και οικονομία + Τεχνολογία νέας εποχής του DF140A / 115A.
													Εύκολη συντήρηση
- Σχεδιασμένο για εύκολη συντήρηση προς όφελος των πελατών
 
Πλεονέκτημα
- Φίλτρο λαδιού εύκολης πρόσβασης : Μπορεί να αντικατασταθεί απλά αφαιρώντας το πάνω κάλυμμα
 - Δοχείο διαρροής λαδιού : Ένας δίσκος έχει προστεθεί γύρω από το φίλτρο λαδιού για τη συλλογή λαδιού που φεύγει κατά την αντικατάσταση του φίλτρου
 - Μετρητής στάθμης λαδιού : Δυνατότητα χρήσης εύκαμπτου σωλήνα αλλαγής λαδιού Φ15
 
- Εύκολη πρόσβαση στο φίλτρο λαδιού
 
- Δοχείο διαρροής λαδιού και μετρητής στάθμης λαδιού
 
Υψηλή ανθεκτικότητα
Βελτιωμένο κιβώτιο ταχυτήτων
- Με τη βελτιστοποίηση της διόδου του λαδιού, το περιστρεφόμενο γρανάζι παράγει αρνητική πίεση και βοηθά στην κυκλοφορία του λαδιού.
 
Πλεονέκτημα
- Μειώνει τη θερμοκρασία του λαδιού στο κιβώτιο ταχυτήτων και συμβάλλει στην αυξημένη αντοχή των γραναζιών.
 

- Κιβώτιο ταχυτήτων (κάτω όψη)
 

- Κιβώτιο ταχυτήτων (Πλάγια όψη)
 
Δυναμικός και όμορφος σχεδιασμός
ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΚΑΙ ΑΝΘΕΚΤΙΚΟΤΗΤΑ
Νέος σχεδιασμός συστήματος εισαγωγής αέρα
- Η δομή εισαγωγής αέρα αναθεωρήθηκε
 
Πλεονέκτημα
- Παρέχει μεγαλύτερη απόδοση ισχύος
 - Αυξημένη ικανότητα απομάκρυνσης νερού από τον αέρα που φτάνει στο κάλυμμα
 - Μείωση της θερμοκρασίας εισαγωγής αέρα
 

Άμεση ανάφλεξη
- Ενσωματώνει τα πηνία ανάφλεξης στα καλύμματα των μπουζί
 
Πλεονέκτημα
- Μειώνει τον αριθμό εξαρτημάτων και απλοποιεί το σύστημα καλωδίωσης
 - Η αφαίρεση του καλωδίου υψηλής τάσης επιτρέπει στο σύστημα ανάφλεξης να δημιουργήσει αποτελεσματικά σπινθήρα που οδηγεί στη βελτίωση της απόδοσης καύσης
 

Σύστημα ανίχνευσης νερού
- Βοηθά στην προστασία του κινητήρα από την εισαγωγή νερού στο καύσιμο
 - Χρήση μεγαλύτερου φίλτρου καυσίμου σε σχέση με το DF140A/115A
 - Βελτιστοποιημένη θέση φίλτρου καυσίμου
 
Πλεονέκτημα
- Μπορεί να αποφευχθεί η εισαγωγή νερού στο καύσιμο
 - Αυξημένη ανθεκτικότητα και αξιοπιστία
 - Εύκολη αντικατάσταση του φίλτρου καυσίμου
 

- Μεγαλύτερο φίλτρο καυσίμου
 
Περισσότερα χαρακτηριστικά που συμβάλλουν στην ανθεκτικότητα
- Μεγάλη χωρητικότητα αντλίας καυσίμου : Δυνατότητα εκκίνησης σε διάφορα είδη σκαφών
 - Βελτιστοποιημένη θέση αισθητήρα O2 : Αυξημένη ανθεκτικότητα
 - Χρήση μπουλονιού με επίστρωση που περιέχει ψευδάργυρο : Αυξημένη ανθεκτικότητα
 
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
Υψηλή σχέση συμπίεσης
- Για να επιτευχθεί ολοκληρωμένο αποτέλεσμα , το σχήμα του θαλάμου καύσης και του εμβόλου προσομοιώθηκε σε πάνω από 1.000 συνδυασμούς και στη συνέχεια δοκιμάστηκε διεξοδικά με τα προσεκτικά επιλεγμένα εξαρτήματα.
 
Πλεονέκτημα
- Δημιουργεί καλή καύση που βελτιώνει την απόδοση καυσίμου σε σύγκριση με το μοντέλο Α.
 - Επιτυγχάνει αναλογία συμπίεσης 10,6 που συμβάλλει στην υψηλή ροπή.
 

Μετατοπισμένος άξονας
- Η κεφαλή του κινητήρα είναι τοποθετημένη πιο μπροστά , μετακινώντας το κέντρο βάρους της εξωλέμβιου.
 
Πλεονέκτημα
- Λιγότεροι κραδασμοί
 - Πιο συμπαγές
 - Ελαφρύτερο και σταθερότερο τιμόνι
 
Μείωση μετάδοσης δύο σταδίων
- Το σύστημα ενσωματώνει μείωση πρώτου σταδίου μεταξύ του στροφαλοφόρου άξονα και του άξονα μετάδοσης κίνησης, και μια δεύτερη φάση μείωσης στο εσωτερικό του κιβωτίου ταχυτήτων.
 
Πλεονέκτημα
- Υψηλή ροπή ακόμη και με μεγάλα φορτία.
 - Αρκετά ισχυρό ώστε να περιστρέφει μεγαλύτερες προπέλες
 
ΕΥΚΟΛΙΑ ΚΑΙ ΑΝΕΣΗ
Αθόρυβη λειτουργία
- Ο θόρυβος εισαγωγής καταστέλλεται με έναν συντονιστή που μειώνει τον θόρυβο από την εξωλέμβιο.
 
Πλεονέκτημα
- Λιγότερος θόρυβος, πιο απολαυστικές διαδρομές με το σκάφος σας.
 

Έξοδος εναλλάκτη
- Νέος σχεδιασμός αερισμού που ψύχει καλύτερα τα πηνία
 
Πλεονέκτημα
- 3Amp περισσότερα από τον εναλλάκτη κοντά στο ρελαντί, που είναι περίπου ισοδύναμα με τις απαιτήσεις των οθονών SMD12/SMD16.
 

ΟΙΚΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Σύστημα ελέγχου πτωχού μείγματος
- Το σύστημα ελέγχου πτωχού μείγματος παρέχει την κατάλληλη ποσότητα καυσίμου και μείγματος αέρα ανάλογα με τις συνθήκες πλοήγησης.
 
Πλεονέκτημα
- Σημαντική βελτίωση στην εξοικονόμηση καυσίμου σε όλο το εύρος ταχυτήτων, ειδικά στην ταχύτητα πορείας.
 - Το καύσιμο αποθηκεύεται και το κόστος βενζίνης μειώνεται χάρη στη βελτιωμένη οικονομία καυσίμου.
 
| ΜΟΝΤΕΛΟ | DF100C | 
|---|---|
| ΣΥΝΙΣΤΩΜΕΝΟ ΥΨΟΣ ΚΑΘΡΕΥΤΗ σε χιλ | L:508, X:635 | 
| ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ | Ηλεκτρικά | 
| ΒΑΡΟΣ kg *1 | L: 188, X: 192 | 
| ΣΥΣΤΗΜΑ ΒΑΛΒΙΔΩΝ | DOHC 16-Βαλβίδες | 
| ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑΣ ΚΑΥΣΙΜΟΥ | Ηλεκτρική έγχυση καυσίμου πολλαπλών σημείων | 
| ΑΡ. ΚΥΛΙΝΔΡΩΝ | 4 | 
| ΧΩΡΗΤΙΚΟΤΗΤΑ κ.εκ. | 2,045 | 
| ΣΧΕΣΗ ΣΥΜΠΙΕΣΗΣ | 10.6 | 
| ΔΙΑΜΕΤΡΟΣ Χ ΔΙΑΔΡΟΜΗ mm | 86 x 88 | 
| ΜΕΓΙΣΤΗ ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗ kW | 73.6 | 
| ΕΥΡΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙAΣ ΠΛΗΡΟΥΣ ΙΣΧΥΟΣ σαλ | 5,000-6,000 | 
| ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ | Απομακρυσμένος έλεγχος | 
| ΧΩΡΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΛΑΔΙΟΥ λίτρα | 5.5 | 
| ΣΥΝΙΣΤΩΜΕΝΟ ΚΑΥΣΙΜΟ | RON91 | 
| ΕΝΑΛΛΑΚΤΗΣ | 20A/700rpm , 40A/6000rpm | 
| ΣΤΗΡΙΞΗ ΚΙΝΗΤΗΡΑ | ΕΛΑΣΤΙΚΕΣ ΒΑΣΕΙΣ | 
| ΜΕΘΟΔΟΣ ΑΝΑΚΛΙΣΗΣ | Power Trim and Tilt | 
| ΣΧΕΣΗ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ | 2.59:1 | 
| ΕΠΙΛΟΓΗ ΠΡΟΠΕΛΑΣ (Βήμα) | 15″-25″(RR), 17″-23″(CR) | 
Η εμφάνιση, τα χρώματα και ο εξοπλισμός των εξωλέμβιων κινητήρων μπορεί να διαφέρουν ανάλογα με την αγορά και το επίπεδο εξοπλισμού.
Οι προδιαγραφές ενδέχεται να αλλάξουν χωρίς προηγούμενη ειδοποίηση.
*Δεδομένα κατασκευής
| ΜΟΝΤΕΛΟ | DF115B | 
|---|---|
| ΣΥΝΙΣΤΩΜΕΝΟ ΥΨΟΣ ΚΑΘΡΕΥΤΗ σε χιλ | L:508, X:635 | 
| ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ | Ηλεκτρικά | 
| ΒΑΡΟΣ kg *1 | L: 188, X: 192 | 
| ΣΥΣΤΗΜΑ ΒΑΛΒΙΔΩΝ | DOHC 16-Βαλβίδες | 
| ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑΣ ΚΑΥΣΙΜΟΥ | Ηλεκτρική έγχυση καυσίμου πολλαπλών σημείων | 
| ΑΡ. ΚΥΛΙΝΔΡΩΝ | 4 | 
| ΧΩΡΗΤΙΚΟΤΗΤΑ κ.εκ. | 2,045 | 
| ΣΧΕΣΗ ΣΥΜΠΙΕΣΗΣ | 10.6 | 
| ΔΙΑΜΕΤΡΟΣ Χ ΔΙΑΔΡΟΜΗ mm | 86 x 88 | 
| ΜΕΓΙΣΤΗ ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗ kW | 84.6 | 
| ΕΥΡΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙAΣ ΠΛΗΡΟΥΣ ΙΣΧΥΟΣ σαλ | 5,000-6,000 | 
| ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ | Απομακρυσμένος έλεγχος | 
| ΧΩΡΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΛΑΔΙΟΥ λίτρα | 5.5 | 
| ΣΥΝΙΣΤΩΜΕΝΟ ΚΑΥΣΙΜΟ | RON91 | 
| ΕΝΑΛΛΑΚΤΗΣ | 20A/700rpm , 40A/6000rpm | 
| ΣΤΗΡΙΞΗ ΚΙΝΗΤΗΡΑ | ΕΛΑΣΤΙΚΕΣ ΒΑΣΕΙΣ | 
| ΜΕΘΟΔΟΣ ΑΝΑΚΛΙΣΗΣ | Power Trim and Tilt | 
| ΣΧΕΣΗ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ | 2.59:1 | 
| ΕΠΙΛΟΓΗ ΠΡΟΠΕΛΑΣ (Βήμα) | 15″-25″(RR), 17″-23″(CR) | 
Η εμφάνιση, τα χρώματα και ο εξοπλισμός των εξωλέμβιων κινητήρων μπορεί να διαφέρουν ανάλογα με την αγορά και το επίπεδο εξοπλισμού.
Οι προδιαγραφές ενδέχεται να αλλάξουν χωρίς προηγούμενη ειδοποίηση.
*Δεδομένα κατασκευής
| ΜΟΝΤΕΛΟ | DF140B | 
|---|---|
| ΣΥΝΙΣΤΩΜΕΝΟ ΥΨΟΣ ΚΑΘΡΕΥΤΗ σε χιλ | L:508, X:635 | 
| ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ | Ηλεκτρικά | 
| ΒΑΡΟΣ kg *1 | L: 186, X: 190 | 
| ΣΥΣΤΗΜΑ ΒΑΛΒΙΔΩΝ | DOHC 16-Βαλβίδες | 
| ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑΣ ΚΑΥΣΙΜΟΥ | Ηλεκτρική έγχυση καυσίμου πολλαπλών σημείων | 
| ΑΡ. ΚΥΛΙΝΔΡΩΝ | 4 | 
| ΧΩΡΗΤΙΚΟΤΗΤΑ κ.εκ. | 2,045 | 
| ΣΧΕΣΗ ΣΥΜΠΙΕΣΗΣ | 10.6 | 
| ΔΙΑΜΕΤΡΟΣ Χ ΔΙΑΔΡΟΜΗ mm | 86 x 88 | 
| ΜΕΓΙΣΤΗ ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗ kW | 103 | 
| ΕΥΡΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙAΣ ΠΛΗΡΟΥΣ ΙΣΧΥΟΣ σαλ | 5,700-6,300 | 
| ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ | Απομακρυσμένος έλεγχος | 
| ΧΩΡΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΛΑΔΙΟΥ λίτρα | 5.5 | 
| ΣΥΝΙΣΤΩΜΕΝΟ ΚΑΥΣΙΜΟ | RON91 | 
| ΕΝΑΛΛΑΚΤΗΣ | 20A/700rpm , 40A/6000rpm | 
| ΣΤΗΡΙΞΗ ΚΙΝΗΤΗΡΑ | ΕΛΑΣΤΙΚΕΣ ΒΑΣΕΙΣ | 
| ΜΕΘΟΔΟΣ ΑΝΑΚΛΙΣΗΣ | Power Trim and Tilt | 
| ΣΧΕΣΗ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ | 2.59:1 | 
| ΕΠΙΛΟΓΗ ΠΡΟΠΕΛΑΣ (Βήμα) | 15″-25″(RR), 17″-23″(CR) | 
Η εμφάνιση, τα χρώματα και ο εξοπλισμός των εξωλέμβιων κινητήρων μπορεί να διαφέρουν ανάλογα με την αγορά και το επίπεδο εξοπλισμού.
Οι προδιαγραφές ενδέχεται να αλλάξουν χωρίς προηγούμενη ειδοποίηση.
*Δεδομένα κατασκευής
Επικοινωνηστε μαζί μας για να λάβεται την προσφορά σας στο 2510 232125, με e-mail : poseidonmarineservice@gmail.com, ή εδώ
				