Ένα νέο πρότυπο στους τετράχρονους κινητήρες από τη Suzuki.
Απίστευτα ελαφρύ, το ελαφρύτερο στην κατηγορία του
L:157kg, το ελαφρύτερο στις XXkW (100ps). (εσωτερική έρευνα της SUZUKI)
Εργονομική
- 100ps απο έναν κινητήρα DF90A
- Μετατοπισμένος κεντρικός άξονας για μεγαλύτερη εργονομία
Η Μεγαλύτερη Μειωμένη Σχέση Μετάδοσης
2.59:1, η καλύτερη μειωμένη σχέση μετάδοσης στις XXkW (100ps). (εσωτερική έρευνα της SUZUKI)
Πλήρης Εξοπλισμός
Κομψή
- Τρισδιάστατο έμλημα S απο χρώμιο
- Το μοναδικό λευκό μοντέλο στις XXkW (100ps)
ΙΣΧΥΡΟΙ
ΜΕΤΑΤΟΠΙΣΜΕΝΟΣ ΚΕΝΤΡΙΚΟΣ ΑΞΟΝΑΣ
ΕΠΕΞΗΓΗΣΗ
Ο κινητήρας είναι τοποθετημένος πρός τα μπροστά με αποτέλεσμα την καλύτερη κατανομή του βάρους.
ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ
- Λιγότεροι κραδασμοί
- Πιο συμπαγής κινητήρας
- Σταθερή πλοήγηση
ΣΥΣΤΗΜΑ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ 2 ΣΤΑΔΙΩΝ
ΕΠΕΞΗΓΗΣΗ
Το σύστημα αυτό, το οποίο ενσωματώνει τον μετατοπισμένο κεντρικό άξονα, διαθέτει μια πρώτη βαθμίδα γραναζιών μεταξύ του στροφαλοφόρου άξονα και του άξονα μετάδοσης κίνησης και μια δεύτερη βαθμίδα στο εσωτερικό του κιβωτίου ταχυτήτων. Αυτός ο σχεδιασμός καθιστά δυνατή μια μεγαλύτερη σχέση μετάδοσης, επιτρέποντάς της να περιστρέψει μια προπέλα μεγάλης διαμέτρου για υψηλή προωθητική απόδοση ενώ παρέχει μεγαλύτερη ροπή.
ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ
- Υψηλή απόδοση κινητήρα με έλικα μεγάλης διαμέτρου.
- Σταθερή πλοήγηση, διατηρώντας την περιστροφή του έλικα ακόμα και με μεγαλύτερο φορτίο.
- Ισχύς ικανή να περιστρέψει προπέλα μεγάλης διαμέτρου, προσφέροντας γρήγορη επιτάχυνση.
ΑΠΟΔΟΣΗ ΚΑΥΣΙΜΟΥ
LEAN BURN
ΕΠΕΞΗΓΗΣΗ
Το σύστημα Lean Burn παρέχει στον κινητήρα το σωστό μείγμα καυσίμου και αέρα ανάλογα με τις συνθήκες πλοήγησης.
ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ
- Σημαντική βελτίωση στην εξοικονόμηση καυσίμου σε όλες τις ταχύτητες.
- Το κόστος των καυσίμων είναι μειωμένο χάρη στη βελτιωμένη οικονομία καυσίμου.
ΦΙΛΙΚΗ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΧΡΗΣΤΗ
Σύστημα Suzuki Easy Start
Με το σύστημα Easy Start της Suzuki δεν χρειάζεται πλέον να κρατάτε το κλειδί μέχρι την εκκίνηση του κινητήρα. Τώρα απλά γυρίστε το κλειδί και αφήστε το και ο εκκινητής θα παραμείνει ενεργοποιημένος μέχρι να ξεκινήσει ο κινητήρας. Το σύστημα διαθέτει επίσης πιο ακριβή ανίχνευση κυλίνδρων, έγχυση καυσίμου και έλεγχο ανάφλεξης για την επίτευξη ομαλότερης και βελτιωμένης εκκίνησης, αποτελεσματικότερης καύσης και μεγαλύτερης οικονομίας καυσίμου καθιστώντας τον εξωλέμβιο περισσότερο φιλικό προς το περιβάλλον.
ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΥΨΗΛΗΣ ΑΠΟΔΟΣΗΣ
ΥΔΡΟΔΥΝΑΜΙΚΟ ΠΟΔΙ ΚΑΙ ΠΡΟΠΕΛΑ ΥΨΗΛΗΣ ΑΠΟΔΟΣΗΣ
Το κιβώτιο ταχυτήτων και στους 4 κινητήρες χρησιμοποιεί υδροδυναμικό σχεδιασμό. Καθώς το πόδι του κινητήρα κινείται μέσα στο νερό, η υδροδυναμική του μορφή μειώνει την οπισθέλκουσα έως και 36% σε σύγκριση με τα συμβατικά σχέδια, συμβάλλοντας στην ταχύτερη επιτάχυνση και την αύξηση της ταχύτητας. Χάρη στην ισχυρή ροπή που παρέχεται αυτοί οι εξωλέμβιοι μπορούν να περιστρέψουν μια έλικα μεγάλης διαμέτρου. Η Suzuki δημιούργησε μια νέα εξαιρετικά αποδοτική προπέλα που εκμεταλλεύεται αυτή τη ροπή για να παρέχει ταχύτερη επιτάχυνση και υψηλότερη τελική ταχύτητα.
ΑΞΙΟΠΙΣΤΟΙ
ΑΥΤΟΡΥΘΜΙΖΟΜΕΝΗ ΑΛΥΣΙΔΑ ΧΡΟΝΙΣΜΟΥ
ΕΠΕΞΗΓΗΣΗ
Η αλυσίδα χρονισμού βρήσκεται σε θάλαμο γεματο με λιπαντικό, ώστε να μη χρειάζεται ποτέ λίπανση, και είναι εξοπλισμένη με ένα αυτόματο υδραυλικό εντατήρα, ώστε να παραμένει σωστά προσαρμοσμένη ανά πάσα στιγμή.
ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ
- Μεγαλύτερη ανθεκτικότητα σε σύγκριση με τα λουριά.
- Δεν χρειάζεται συντήρηση.
ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΝΙΧΝΕΥΣΗΣ ΝΕΡΟΥ (ΔΙΑΘΕΣΙΜΟ ΜΟΝΟ ΣΤΟΥΣ DF100B)
ΕΠΕΞΗΓΗΣΗ
Βοηθά στην προστασία του κινητήρα από το νερό στο καύσιμο χρησιμοποιώντας ένα φίλτρο καυσίμου που ανιχνεύει το νερό για να ειδοποιήσει τον χειριστή με οπτικές και ηχητικές προειδοποιήσεις όταν υπάρχει νερό στο καύσιμο.
ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑ
- Μπορεί να αποτρέψει το νερό στα καύσιμα, γεγονός που μπορεί να οδηγήσει σε προβλήματα όπως κακή καύση, χαμηλότερη ισχύ εξόδου και διάβρωση
ΑΝΤΙΔΙΑΒΡΩΤΙΚΗ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ SUZUKI
Συνδυάζοντας το φινίρισμα στην επιφάνεια του κράματος του εξωλέμβιου, το ειδικά διαμορφωμένο αντιδιαβρωτικό φινίρισμα μας έχει χρησιμοποιηθεί από καιρό ως αποτελεσματική αντιδιαβρωτική δράση και βρίσκεται σε όλα τα εξωλέμβια μας.
ΚΑΙΝΟΤΟΜΟΙ
ΣΥΣΤΗΜΑ ΟΡΙΟΥ TILT
ΕΠΕΞΗΓΗΣΗ
Το σύστημα ορίου tilt αποτρέπει την κλίση του κινητήρα παραπάνω απο όσο πρέπει.
ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑ
- Αποτρέπει τις ζημιές οι οποίες μπορούν να προκληθούν εξαιτίας της μεγαλύτερης απο το κανονικό κλήσης του κινητήρα.
ΣΥΣΤΗΜΑ SUZUKI TROLL MODE (ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΟΣ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ)
ΕΠΕΞΗΓΗΣΗ
Ένα σύστημα που μπορεί να μετακινήσει το σκάφος με μια σταθερή ταχύτητα.
ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑ
- Το σκάφος μπορεί να μετακινηθεί με σταθερή ταχύτητα χωρίς να πατιέται το γκάζι.
ΔΥΟ ΣΗΜΕΙΑ ΠΛΥΣΙΜΑΤΟΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑ
Με την πάροδο του χρόνου, το αλάτι, η άμμος και η συσσώρευση ρύπων μπορούν να περιορίσουν τη ροή στο σύστημα ψύξης προκαλώντας ζημιά. Για να αποφευχθεί αυτή η συσσώρευση, και οι δύο εξωλέμβιοι είναι εφοδιασμένοι με δύο σημεία πλυσίματος που κάνουν το ξέπλυμα του συστήματος ψύξης όσο το δυνατόν πιο εύκολο. Με τις δύο αυτές θύρες θα έχετε πάντα εύκολη πρόσβαση στο σύστημα πλυσίματος , είτε το σκάφος βρίσκεται μέσα ή έξω από το νερό.
ΜΟΝΤΕΛΟ | DF70A |
---|---|
ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝO ΥΨΟΣ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ mm | L: 508, X: 635 |
ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ | Electric |
ΒΑΡΟΣ kg*1 | L: 156, X: 160 |
ΤΥΠΟΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑ | DOHC 16-Valve |
ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΑΡΟΧΗΣ ΚΑΥΣΙΜΟΥ | Multi-Point Sequential Electronic Fuel Injection |
ΚΥΛΙΝΔΡΟΙ | 4 |
ΚΥΒΙΚΑ cm3 | 1,502 |
ΔΙΑΜΕΤΡΟΣ × ΥΨΟΣ mm | 75 x 85 |
ΜΕΓΙΣΤΗ ΙΣΧΥΣ kW | 51.5 |
ΕΥΡΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΠΛΗΡΟΥΣ ΙΣΧΥΟΣ rpm | 5,000-6,000 |
ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ | Remote |
ΧΩΡΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΔΕΞΑΜΕΝΗΣ ΛΑΔΙΟΥ Lit. | 4.0 |
ΧΩΡΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΔΕΞΑΜΕΝΗΣ ΚΑΥΣΙΜΩΝ Lit. | 25 (Optional) |
ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΝΑΦΛΕΞΗΣ | Fully-transistorized |
ΕΝΑΛΛΑΚΤΗΣ ΡΕΥΜΑΤΟΣ | 12V 27A |
ΒΑΣΗ ΚΙΝΗΤΗΡΑ | Shear Mount |
ΧΕΙΡΙΣΜΟΙ | Power Trim and Tilt |
ΣΧΕΣΗ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ | 2.59:1 |
ΤΑΧΥΤΗΤΕΣ | F-N-R |
ΕΞΑΤΜΙΣΗ | Through Prop Hub Exhaust |
ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ | Rubber Hub |
ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΠΡΟΠΕΛΑΣ (Βήμα)*2 Όλες οι προπέλες είναι τύπου 3-λεπίδων. | 13″-23″ |
- Ξηρό βάρος: Υπολογίζεται το καλώδιο μπαταρίας, δεν υπολογίζεται η προπέλα και το λάδι του κινητήρα.
- Απευθυνθείτε στον τοπικό σας αντιπρόσωπο για λεπτομέρειες σχετικά με την προπέλα.
Η εμφάνιση, τα χρώματα και ο εξοπλισμός των εξωλέμβιων κινητήρων ενδέχεται να διαφέρουν ανάλογα με τον προμηθευτή σας.
Οι προδιαγραφές ενδέχεται να αλλάξουν χωρίς προηγούμενη ειδοποίηση.
*Πληροφορίες κατασκευαστή
ΜΟΝΤΕΛΟ | DF80A |
---|---|
ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝO ΥΨΟΣ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ mm | L: 508, X: 635 |
ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ | Electric |
ΒΑΡΟΣ kg*1 | L: 156, X: 160 |
ΤΥΠΟΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑ | DOHC 16-Valve |
ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΑΡΟΧΗΣ ΚΑΥΣΙΜΟΥ | Multi-Point Sequential Electronic Fuel Injection |
ΚΥΛΙΝΔΡΟΙ | 4 |
ΚΥΒΙΚΑ cm3 | 1,502 |
ΔΙΑΜΕΤΡΟΣ × ΥΨΟΣ mm | 75 x 85 |
ΜΕΓΙΣΤΗ ΙΣΧΥΣ kW | 58.8 |
ΕΥΡΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΠΛΗΡΟΥΣ ΙΣΧΥΟΣ rpm | 5,300-6,300 |
ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ | Remote |
ΧΩΡΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΔΕΞΑΜΕΝΗΣ ΛΑΔΙΟΥ Lit. | 4.0 |
ΧΩΡΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΔΕΞΑΜΕΝΗΣ ΚΑΥΣΙΜΩΝ Lit. | 25 (Optional) |
ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΝΑΦΛΕΞΗΣ | Fully-transistorized |
ΕΝΑΛΛΑΚΤΗΣ ΡΕΥΜΑΤΟΣ | 12V 27A |
ΒΑΣΗ ΚΙΝΗΤΗΡΑ | Shear Mount |
ΧΕΙΡΙΣΜΟΙ | Power Trim and Tilt |
ΣΧΕΣΗ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ | 2.59:1 |
ΤΑΧΥΤΗΤΕΣ | F-N-R |
ΕΞΑΤΜΙΣΗ | Through Prop Hub Exhaust |
ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ | Rubber Hub |
ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΠΡΟΠΕΛΑΣ (Βήμα)*2 Όλες οι προπέλες είναι τύπου 3-λεπίδων. | 13″-23″ |
- Ξηρό βάρος: Υπολογίζεται το καλώδιο μπαταρίας, δεν υπολογίζεται η προπέλα και το λάδι του κινητήρα.
- Απευθυνθείτε στον τοπικό σας αντιπρόσωπο για λεπτομέρειες σχετικά με την προπέλα.
Η εμφάνιση, τα χρώματα και ο εξοπλισμός των εξωλέμβιων κινητήρων ενδέχεται να διαφέρουν ανάλογα με τον προμηθευτή σας.
Οι προδιαγραφές ενδέχεται να αλλάξουν χωρίς προηγούμενη ειδοποίηση.
*Πληροφορίες κατασκευαστή
ΜΟΝΤΕΛΟ | DF90A |
---|---|
ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝO ΥΨΟΣ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ mm | L: 508, X: 635 |
ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ | Electric |
ΒΑΡΟΣ kg*1 | L: 156, X: 160 |
ΤΥΠΟΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑ | DOHC 16-Valve |
ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΑΡΟΧΗΣ ΚΑΥΣΙΜΟΥ | Multi-Point Sequential Electronic Fuel Injection |
ΚΥΛΙΝΔΡΟΙ | 4 |
ΚΥΒΙΚΑ cm3 | 1,502 |
ΔΙΑΜΕΤΡΟΣ × ΥΨΟΣ mm | 75 x 85 |
ΜΕΓΙΣΤΗ ΙΣΧΥΣ kW | 66.2 |
ΕΥΡΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΠΛΗΡΟΥΣ ΙΣΧΥΟΣ rpm | 5,300-6,300 |
ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ | Remote |
ΧΩΡΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΔΕΞΑΜΕΝΗΣ ΛΑΔΙΟΥ Lit. | 4.0 |
ΧΩΡΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΔΕΞΑΜΕΝΗΣ ΚΑΥΣΙΜΩΝ Lit. | 25 (Optional) |
ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΝΑΦΛΕΞΗΣ | Fully-transistorized |
ΕΝΑΛΛΑΚΤΗΣ ΡΕΥΜΑΤΟΣ | 12V 27A |
ΒΑΣΗ ΚΙΝΗΤΗΡΑ | Shear Mount |
ΧΕΙΡΙΣΜΟΙ | Power Trim and Tilt |
ΣΧΕΣΗ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ | 2.59:1 |
ΤΑΧΥΤΗΤΕΣ | F-N-R |
ΕΞΑΤΜΙΣΗ | Through Prop Hub Exhaust |
ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ | Rubber Hub |
ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΠΡΟΠΕΛΑΣ (Βήμα)*2 Όλες οι προπέλες είναι τύπου 3-λεπίδων. | 13″-23″ |
- Ξηρό βάρος: Υπολογίζεται το καλώδιο μπαταρίας, δεν υπολογίζεται η προπέλα και το λάδι του κινητήρα.
- Απευθυνθείτε στον τοπικό σας αντιπρόσωπο για λεπτομέρειες σχετικά με την προπέλα.
Η εμφάνιση, τα χρώματα και ο εξοπλισμός των εξωλέμβιων κινητήρων ενδέχεται να διαφέρουν ανάλογα με τον προμηθευτή σας.
Οι προδιαγραφές ενδέχεται να αλλάξουν χωρίς προηγούμενη ειδοποίηση.
*Πληροφορίες κατασκευαστή
ΜΟΝΤΕΛΟ | DF100B |
---|---|
ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝO ΥΨΟΣ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ mm | L: 508, X: 635 |
ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ | Electric |
ΒΑΡΟΣ kg*1 | L: 157, X: 161 |
ΤΥΠΟΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑ | DOHC 16-Valve |
ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΑΡΟΧΗΣ ΚΑΥΣΙΜΟΥ | Multi-Point Sequential Electronic Fuel Injection |
ΚΥΛΙΝΔΡΟΙ | 4 |
ΚΥΒΙΚΑ cm3 | 1,502 |
ΔΙΑΜΕΤΡΟΣ × ΥΨΟΣ mm | 75 x 85 |
ΜΕΓΙΣΤΗ ΙΣΧΥΣ kW | 73.6 |
ΕΥΡΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΠΛΗΡΟΥΣ ΙΣΧΥΟΣ rpm | 5,700-6,300 |
ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ | Remote |
ΧΩΡΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΔΕΞΑΜΕΝΗΣ ΛΑΔΙΟΥ Lit. | 4.0 |
ΧΩΡΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΔΕΞΑΜΕΝΗΣ ΚΑΥΣΙΜΩΝ Lit. | 25 (Optional) |
ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΝΑΦΛΕΞΗΣ | Fully-transistorized |
ΕΝΑΛΛΑΚΤΗΣ ΡΕΥΜΑΤΟΣ | 12V 27A |
ΒΑΣΗ ΚΙΝΗΤΗΡΑ | Shear Mount |
ΧΕΙΡΙΣΜΟΙ | Power Trim and Tilt |
ΣΧΕΣΗ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ | 2.59:1 |
ΤΑΧΥΤΗΤΕΣ | F-N-R |
ΕΞΑΤΜΙΣΗ | Through Prop Hub Exhaust |
ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ | Rubber Hub |
ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΠΡΟΠΕΛΑΣ (Βήμα) *2 Όλες οι προπέλες είναι τύπου 3-λεπίδων. | 13″-23″ |
- Ξηρό βάρος: Υπολογίζεται το καλώδιο μπαταρίας, δεν υπολογίζεται η προπέλα και το λάδι του κινητήρα.
- Απευθυνθείτε στον τοπικό σας αντιπρόσωπο για λεπτομέρειες σχετικά με την προπέλα.
Η εμφάνιση, τα χρώματα και ο εξοπλισμός των εξωλέμβιων κινητήρων ενδέχεται να διαφέρουν ανάλογα με τον προμηθευτή σας.
Οι προδιαγραφές ενδέχεται να αλλάξουν χωρίς προηγούμενη ειδοποίηση.
*Πληροφορίες κατασκευαστή
Επικοινωνηστε μαζί μας για να λάβεται την προσφορά σας στο 2510 232125, με e-mail : poseidonmarineservice@gmail.com, ή εδώ